Prowadzenie reklamy w mediach społecznościowych oferuje wiele korzyści. Teraz przedsiębiorcy nie muszą już zajmować się tym samodzielnie – kompleksowe wsparcie zapewniają agencje social media. Co warto wiedzieć na temat ich oferty?
Agencja social media – czym się zajmuje?
Agencje mediów społecznościowych, inaczej nazywane agencjami social media, to rodzaj agencji reklamowych, które skoncentrowane są na prowadzeniu reklamy w mediach społecznościowych.
Dzisiaj agencje social media cieszą się dużym zainteresowaniem, ponieważ media społecznościowe bardzo często używane są podczas prowadzenia działań reklamowych przez firmy w różnych branżach.
Co oferują agencje social media?
W ofercie agencji social media, na przykład jak krakowska agencja Shine On Agency, znajduje się pełna gam usług. Zaliczają się do nich głównie:
- zakładanie kont w mediach społecznościowych
- obsługa kont klientów w social media
- przygotowywanie wpisów oraz ich publikowanie
- prowadzenie działań reklamowych z użyciem płatnych metod reklamy
- przeprowadzanie audytów social media
- doradztwo social media
Jak widać, jest to szeroka gama usług, których celem jest wyręczenie właściciela firmy w prowadzeniu własnego konta w mediach społecznościowych. Wtedy wszystkie obowiązki przejmuje pracownik agencji, który może wtedy kompleksowo zajmować się reklamą online.
Na czym polega obsługa kont social media przez agencję?
Gdy zleca się w agencji reklamowej obsługę kont, w takim przypadku można skorzystać z kompleksowego wsparcia dostosowanego specjalnie do potrzeb danego przedsiębiorstwa.
Pracownik agencji social media może w takiej sytuacji prowadzić dla swoich klientów fanpage w różnych serwisach, na przykład jak Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, TikTok.
Usługa obejmuje wtedy przede wszystkim przygotowywanie oraz publikowanie wpisów w mediach społecznościowych, a także interakcję z fanami, na przykład przez odpowiadanie na ich zapytania, komentowanie ich wpisów, zachęcanie do pozostawienia wpisu.
Agencja może wtedy zadbać o regularne publikowanie w mediach społecznościowych wpisów, na przykład co kilka dni lub w innych odstępach czasowych. Ma to bardzo duże znaczenie w kontekście skuteczności działań reklamowych.
Dodatkowo usługa może być uzupełniona o przygotowywanie wpisów sponsorowanych, dzięki którym można uzyskać jeszcze lepsze wyniki reklamowe.
Więcej informacji na temat obsługi konta w social media można uzyskać na stronie internetowej: https://shineonagency.pl/obsluga-kont-social-media/.
Obsługa kont w social media – co można zyskać?
Zlecając obsługę kont w mediach społecznościowych w agencji social media, firma może uzyskać wiele korzyści. Zaliczają się do nich przede wszystkim:
- wyższa skuteczność prowadzonych działań reklamowych
- oszczędność czasu związana z prowadzeniem działań w social media
- budowa lojalnego grona fanów w mediach społecznościowych
- szybsze rozwiązywanie problemów klientów
- budowa pozytywnego wizerunku